Ezel Kanal D Video online

| |

Ezel Kanal D Video online

 Din 22 septembrie, Kanal D aduce pe micile ecrane cel mai de succes serial turcesc al momentului, atât în Turcia cât şi pe piaţa media internaţională: EZEL.

Seriale Online Gratis





Ezel episodul 104 VIDEO (ULTIMUL)
Ezel episodul 103 VIDEO
Ezel episodul 102 VIDEO
Ezel episodul 101 VIDEO
Ezel episodul 100 VIDEO
Ezel episodul 99 VIDEO
Ezel episodul 98 VIDEO
Ezel episodul 97 VIDEO
Ezel episodul 96 VIDEO
Ezel episodul 95 VIDEO
Ezel epsidoul 94 VIDEO
Ezel episodul 93 VIDEO
Ezel episodul 92 VIDEO
Ezel episodul 91 VIDEO
Ezel episodul 90 VIDEO
Ezel episodul 89 VIDEO
Ezel episodul 88 VIDEO
Ezel episodul 87 VIDEO
Ezel episodul 86 VIDEO
Ezel episodul 85 VIDEO
Ezel episodul 84 VIDEO
Ezel epsidoul 83 VIDEO
Ezel episodul 82 VIDEO
Ezel episodul 81 VIDEO
Ezel episodul 80 VIDEO
Ezel episodul 79 VIDEO
Ezel episodul 78 VIDEO
Ezel episodul 77 VIDEO
Ezel episodul 76 VIDEO
Ezel episodul 75 VIDEO
Ezel episodul 74 VIDEO
Ezel episodul 73 VIDEO
Ezel episodul 72 VIDEO
Ezel episodul 71 VIDEO
Ezel episodul 70 VIDEO
Ezel episodul 69 VIDEO
Ezel episodul 68 VIDEO
Ezel episodul 67 VIDEO
Ezel episodul 66 VIDEO
Ezel episodul 65 VIDEO
Ezel episodul 64 VIDEO
Ezel episodul 63 VIDEO
Ezel episodul 62 VIDEO
Ezel episodul 61 VIDEO
Ezel episodul 60 VIDEO
Ezel episodul 59 VIDEO
Ezel episodul 58 VIDEO
Ezel episodul 57 VIDEO
Ezel episodul 56 VIDEO
Ezel episodul 55 VIDEO
Ezel episodul 54 VIDEO
Ezel episodul 53 VIDEO
Ezel episodul 52 VIDEO
Ezel episodul 51 VIDEO
Ezel episodul 50 VIDEO
Ezel episodul 49 VIDEO
Ezel episodul 48 VIDEO
Ezel episodul 47 VIDEO
Ezel episodul 46 VIDEO
Ezel episodul 45 VIDEO
Ezel episodul 44 VIDEO
Ezel episodul 43 VIDEO
Ezel episodul 42 VIDEO
Ezel episodul 41 VIDEO
Ezel episodul 40 VIDEO
Ezel episodul 39 VIDEO
Ezel episodul 38 VIDEO
Ezel episodul 37 VIDEO
Ezel episodul 36 VIDEO
Ezel episodul 35 VIDEO
Ezel episodul 34 VIDEO
Ezel episodul 33 VIDEO
Ezel episodul 32 VIDEO
Ezel episodul 31 VIDEO
Ezel episdoul 30 VIDEO
Ezel episodul 29 VIDEO
Ezel episodul 28 VIDEO
Ezel episodul 27 VIDEO
Ezel episodul 26 VIDEO
Ezel episodul 25 VIDEO
Ezel episodul 24 VIDEO
Ezel episodul 23 VIDEO
Ezel episodul 22 VIDEO
Ezel episodul 21 VIDEO
Ezel episodul 20 VIDEO
Ezel episodul 19 VIDEO
Ezel episodul 18 VIDEO
Ezel episodul 17 VIDEO
Ezel episodul 16 VIDEO
Ezel episodul 15 VIDEO
Ezel episodul 14 VIDEO
Ezel episodul 13 VIDEO
Ezel episodul 12 VIDEO
Ezel episodul 11 VIDEO
Ezel episodul 10 VIDEO
Ezel episodul 9 VIDEO
Ezel episodul 8 VIDEO
Ezel episodul 7 VIDEO
Ezel episodul 6 VIDEO
Ezel episodul 5 VIDEO
Ezel episodul 4 VIDEO
Ezel episodul 3 VIDEO
Ezel episodul 2 VIDEO
Ezel episodul 1 VIDEO .................................................................................................................................................................


Mesaje de craciun

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

45 comentarii for "Ezel Kanal D Video online"

  1. EZEL cel mai frumos film pe care l-am vazut e superb:zx

  2. Buna ziua,cind putem vedea episodul din ezel,difuzat joi de postul kanal d?multumesc anticipat.Este cel mai tare film,merita urmarit,multumim pentru asta celui(ei) care a creat acest site si postului kanal d,o saptamina superba.

  3. salut ce sa zic mai mult decit zice toata lumea MERCI ? Esti cel mai tare.

  4. super tare ideea da a reda serialul si in versiunea net, multumesc
    uneori nu reusesc sa vad serialul la ora de transmitere pe micul ecran si asa il pot vedea si eu,
    inca odata multumesc

  5. buna seara din nou si mersi dar miine nu te mai sacai cu ora la care pot vedea serialul ezel, fiindca l-am vazut in seara aceasta dar vroiam sa stiu daca nu poti sa descarci tot serialul si sa il pui pe tot odata ca am inebunit cu toti din cauza actorilor binenteles ????? deci eu am pregatit deja cartea bleou..... astept un raspuns pozitiv !!! merci ceci nice

  6. salut si buna dimineata .da sigur era raspunsul pe care il astepam eu ? adica pot sa iti multumesc deja????????????? astep doar sa imi spui cum se procedeza si cit face totul ...... ceci nice

  7. stai ca nu am inteles , dvs vrei toate episoadele serialului Ezel in romana??

  8. pai da . le-am gasit si eu in turca si subtitrate in alte limbi dar nu inteleg o boaba ,,,,, chiar daca vb mai multe limbi pe astea nu le am in bagajul meu . ce zici nu se poate??????????,,,

  9. (((((((((: oricum merci pt tot ce faci pt noi ! bafta multa in continuare si oricum ai un blog care e cel mai tare .:)))))

  10. ezel e cel mai frm film care lam vazut k sa nu mai zik nik de ezel k barbat e frm rauuuuuuuuuuu

  11. este ok dar am si eu o rugaminte la tin poti sa faci rost de filmul VALEA LUPILOR a fost difuzat al kanal d. Daca da posteazal si tu , as vrea sa al mai vad o data

  12. prietene spune si mie cum pot sa descarc filmu uite id meu // adrianoFlynno te rog frumos

  13. super filmullllllllllll EZEL

  14. eu il vad pe you tube,chiar daca nu stiu turca il inteleg perfect...daca l-ai urmarit iti dai seama imediat ce se intampla...super serial

  15. cand puneti si episodul 45 ...??va rog:)

  16. episodul 45 va fi postat miercuri seara , cel tarziu joi dimineata si il puteti vedea aici http://dstoica.blogspot.com/2011/01/ezel-episodul-45-video.html

  17. Filmul se numeste ezel dar pe el il cheama KENAN IMIRZALIOGLU si are un film ACI HAYAT ADIK VIATA DUREROASA asta e mai belea decat ezel e cel mai tae serial care il are pana acum Si mai are un serial il baga la 6 dimineata inima nebuna tot cu el la canal D :) sa stiti de la mn SI IN PRIMUL RAND SUNT MULTE SERIALE TURCESTI CARE FRUMOASE DAR NU`S BAGATE MAI ESTE UN FILM VALEA LUPILORI LAU BAGAT DAR NU INTELEG DC LAU SCOS FINDK FILMUL ASTA E ADEVARAT CEEA CEA CE E ACOLO IN FILMUL ASTA A FOST LA TURCI EXACT ASA CU SECRETE ETC:) FAZELE SUNT ADEVARATE :)

  18. este miercuri seara, peste cateva minute incepe al 53-lea episod al serialului ezel,dar pentru cu nu am tv, trbuie sa astept pana maine ca sa-l vad...bun si asa... felicitari domnule ca te-ai gandit sa faci munca asta pentru noi!

  19. filmul ezel este super credetima ca eu stau sa il vad mereu chiar dak trebuie sa ma duc la munk este super tare filmul imi place rau de tot de omer ucar si ali multumiri ink o data

  20. imi place foarte mult serialul ezel si sotiei mele bineinteles dar deja innebunim de atita reclama nu inteleg de ce baga asa multe e mai mult reclama decat filmul.

  21. va rog sa-mi raspundeti la o intrebare...filmul ezel de ce nu se poate vedea mai departe ca si dragoste si pedeapsa? oricum felicitari pt ceea ce faceti..stiu ca sunteti solicitati cu intrebariile...mult succes pe mai departe...sunt filme extraordinare!! va multumesc!!

  22. episodul din data de 11 mai era postat joi, 12 mai, apoi a disparut,ce sa inteleg?adica este vorba de episodul cu numarul 77. AM vrut sa-l revad si scrie : "in curand". Multumesc pentru aceasta lucrare pe care o faceti! sper sa pot urmari fiecare episod saptamanal aici deoarece eu nu am televizor!

  23. am intrat sa te votez..dar nu-mi arata nici un cod.si nici unde sal introduc.ajutama sa reusesc.vreau sati ofer voturile mele.imi place ca ne ajuti cu acest film.ms mult.

  24. super filmul ezel ce cel ami cel cel mai mult imi place de Ali este ceia ce vreau eu sa fie adika cu tupeu si sa numi mai fie frica .si am ao mica rugaminte daca se poate sami ziceti cum se numeste melodia de la incepul serialului sau de unde pot so descarc

  25. salut imi place serialul ezel la nebunie ma uit singur dar am mai convins vro 2 prieteni sa se uite cu mn si acuma le place si lor dar mereu ma cert cu ei de la serial Ali kerpeten se scrie si cum se spune cand vorbesti Ali kerpeden cum ..... cum se scrie si cum se pronunta va rog ajutatima ms si felicitari pentru sait

  26. aaaaaaaa, nu-i Ezel 84, pacat!

  27. la turci are 71 episoade dar la ei un eoisod are 133 min la ei s-a terminat serialul mor toti in afara de ali azad si can

  28. episodul 86 cand puneti,?puteti sa spuneti va rog

  29. episodul 86 a fost postat

  30. episodul 87 cand v a fii postat?

  31. da mah am vazut sfarsitul la ezel da ma uit la asta de pe canal d pentre traducere forta kerpeten ali

  32. episodul 91 cand apare, va rog?

  33. CAND VAD EPISODUL 93?

  34. joi 1 septembrie si ezel nu e...totusi,un raspuns va rugam

  35. Super Serialul Urmaresc fiecare episod ma tine cu sufletul la gura. Imi plac foarte mult actori .

  36. can apare serialul de azi 17 septembrie?

  37. ep 101 a fost difuzat...dc nu e inca pe site ?:((

  38. pardon ep 102

  39. super domnule ,te-ai gandit foarte bine ! :) EZEL super filmul:):X:X:X

  40. un film de la care cu toti am avut multe de invatat

  41. cum putem sa le descarcam?...
    cat calatoresc cu metrou m-as bucura de 5-10 minute dintr-un episod din Ezel... :)

    multumim!

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol