www.orange.ro Factura


De-acum factura Orange este disponibilă în format electronic aici şi în contul tău. Astfel, ai aceleaşi informaţii pe care le primeai până acum în plic, dar mai simplu, rapid şi securizat în variantă electronică.

beneficii
poţi vedea factura imediat ce s-a emis, printr-o soluţie simplă şi securizată, şi o poţi plăti online
poţi păstra în calculator factura şi detaliile ei
la emiterea facturii primeşti un SMS sau e-mail cu datele acesteia- trebuie doar să apelezi gratuit 411 şi să spui numărul de telefon sau adresa de e-mail la care doreşti să primeşti informaţiile
unde pot vedea factura electronică?
De pe calculator sau de pe telefon intră în contul tau şi apoi dă click pe “cronos şi factură”. În secţiunea “factura ta” poţi vedea ultimele 6 facturi emise pe care le poţi păstra în calculatorul tău şi le poţi tipări apoi oricând ai nevoie.

De asemenea, poţi vedea ultima factură emisă şi aici. Tot ce trebuie să faci este să introduci numărul tău de telefon şi un cod pe care îl vei primi prin SMS, valabil 15 minute. Pentru a primi codul, trimite un SMS gratuit cu parola ta Thank You la 477.

Cu ajutorul parolei poţi proteja informaţiile confidenţiale şi poţi folosi în siguranţă serviciile Orange. Îţi recomandăm să păstrezi secretă parola şi să nu permiţi accesul altor persoane la aceasta.

Pentru orice detalii sau schimbări sună la 411 sau vino în magazinele Orange.

cum pot activa factura electronică?Poţi alege să primeşti factura electronică prin una dintre următoarele modalităţi:

intră în contul tău şi bifează opţiunea “alege factura electronică” din meniul “Cronos şi factură”, secţiunea “despre factura electronică”
apelează gratuit 411 şi apasă tasta 1 pentru informaţii despre factură, apoi tasta corespunzătoare facturii electronice
apelează *100# şi accesează meniul “buget”, apoi ramura “factură”
cum pot primi factura tiparită?
Poţi alege să primeşti factura tiparită la orice adresă doreşti, astfel:

intră în contul tău şi bifează opţiunea “pe hârtie” din meniul “informaţii cont”
apelează gratuit 411 şi apasă tasta 1 pentru informaţii despre factură, apoi tasta corespunzătoare facturii tipărite
apelează *100# şi accesează meniul “buget”, apoi ramura ”factură”

10 comentarii:

  1. DACA PRIN"MESAJ CRONOS"VI SE COMUNICA FACTURA Orange nr.cod clientsi cat efacturat ptr contul dvs.ANALIZATI,PLATITI LA ORICE MAGAZIN ORANGE (unde obtineti si eventuale nelamuriri)

    RăspundeţiȘtergere
  2. se pot vedea si convorbirile pe factura online?>

    RăspundeţiȘtergere
  3. cum pot afla exact ce am la costuri suplimentare?

    RăspundeţiȘtergere
  4. cum puteti sa va bateti jok de lume......faceti abonamente fara a fi semnate de persoana respectiva.???mi-ati facut un abonament de fix pe numele meu fara a fi semnat de mine ...???dar cum se poate asa ceva...nu va este frica ca exista un Dumnezeu....si va bate>??nici macar nu vb..de pe acel telefon fix...dar de platit trebuie sa-l platesc....nu va fost destul ca am un abonament mi-ati mai bagat pe gat un abonament...fara acordul meu ....mi sa spus ca am castigat un telefon fix....DA..am fost de acord sa-l primesc..prin telefon acel domn imi explica de cateva oferte...mi l-ati trimis acasa a semnat cumnata mea...nicidecum eu ..eu eram la servici..cum se poate asa ceva????Exista pe lumea asta un Dumnezeu care va face dreptate...mai devreme s-au mai tarziu....rusine sa va fie

    RăspundeţiȘtergere
  5. ce spune baiatul anonim in 5 octombrie 2011 este adevarat nu puteti sa ma obligati sa platesc ceva ce nu folosesc. sunteti neseriosi.rusine. la nr 0230543609 exista un abonament care ma obligati sal platesc.sa stiti ca mai sunt si alte retele de mobil pe care le voi folosi daca nu se rezolva ceva

    RăspundeţiȘtergere
  6. leonte ionela din tulcea26 ianuarie 2012, 17:39

    buna sunteti firma neserioasa.ma chinui din luna noiembrie sa inghid telf ,(nr il vreau in continuare) si ma tot amanatii cum pot si eu sa inghid abonamentul,nu mai am bani de nimic chiar nu credeti mam saturat sa platesc o groaza de banii vreau sa ma trec pe cartela ca sa pot plati mai putin.ast reaspuns

    RăspundeţiȘtergere
  7. Da si eu incerc de doua luni sa inchid un abonament ,dar tot incearca sa ma convinga caci sunt o firma serioasa .
    De doua luni le tot spun caci nu le mai platesc abonamentul,ei cred caci glumesc. Contractul dintre noi a incetat,nu a mai existat nici o conventie prin care sa fiu de acord sa continui prelungire a abonametului reamintindule periodic prin 411 serviciul clienti ,fiind preloat de fiecare cata ce un functionar nu inainte ca sa imi fie cerut de inregistrare pin continuarea caonvorbire ,deci se justifica cererea mea.
    In concluzie nu le mai platesc

    RăspundeţiȘtergere
  8. Nicoara Marcela14 iunie 2012, 14:41

    da de necrezut sa-ti vina factura la Orange de 514.00 lei de plata pt vreo 1400 minute vb si daca vrei sa-ti mcsorezi abonamentuk sau sa-l lnchizi nu te lasa dar ei nu anunta clientii ca dupa un an jumate inainte cu 6 luni nu mai am oferta pe care am avut-o si mi-a crescut factura fabulos 189, apoi 277, iar acum 514 ceva de necrezut de parca m-am cumparat o plasma si am ceva de valoare in casa asa e la ORNGE sa va fie rusine eu una personal no sa mai platesc de la ultima de 514 ca celelalte le-am achitat desi erau umflate, sa vedem ce se intampla caci oricum mi s-au suspendat asa cum zicea cineva mai sus cum sa platesc ceva in continuare ce nu folosesc.

    RăspundeţiȘtergere
  9. si eu ma chinui de o luna si jumatate sa inchid un abonament si ma tot amana .am sa ma adresez la protectia consumatorului

    RăspundeţiȘtergere

 
Top