Dragoste si pedeapsa Episodul 22 VIDEO

| |

Dragoste si pedeapsa Episodul 22 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 22 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 22 VIDEO ONLINE





Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

5 comentarii for "Dragoste si pedeapsa Episodul 22 VIDEO"

  1. Este o porcarie de film tr sa nam ce face k sa-mi pierd vremea cu filmul asta !

  2. Este cel mai tare film.vreau ca Savas sa ramana cu Cicek ,nu imi place de Yasemin.

  3. draga ,,anonima,,dragostea dintre ei este superba.cum poti sa zici asa ceva?
    sunt superbi amandoi ,,savas si yasemin,,tare asi vrea sa fie si in realitate impreuna.sunt niste actori foarte buni care isi joaca rolu nu bine ci foerte bine .sunt superbi.este un serial care merita urmarit.
    gasim in el de la dragostea superba dintre ei la respecrul pentru familie si traditie.
    deci gasim in serial tot ce vrem

  4. Eu nu gasesc in serial ce vreau...Este doar o telenovea de prost gust.Un Kitsch turcesc pe care doar romani imbacsiti de manele le pot iubi.Vai de steaua voastra...Incercati sa mai cititi o carte,cocalarilor.

  5. Pentru cel care ne face cocalari...de unde stii ca e o telenovea de prost gust ? Pentru ca stai cu ochii beliti cat cepele... sa nu pierzi nici o secventa...hai fii serios, chiar crezi ca avem nevoie de indemnul tau, sa citim o carte ??? Crezi ca mi-am facut impresia despre tine ca ai fi vreun citit ? Vai de steaua taaaa...

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol