Dragoste si pedeapsa Episodul 31 VIDEO

| |

Dragoste si pedeapsa Episodul 31 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 31 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 31 VIDEO ONLINE









Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

1 comentarii for "Dragoste si pedeapsa Episodul 31 VIDEO"

  1. M-am bucurat la inceput,am vrut sa va felicit si oricum o fac,dar cand am vazut ca se intampla ca intr-un episod sa fie 2 parti identice,sau sa fie o parte dintr-un episod trecut....m-am intristat!
    Iar acum vad ca nici nu se mai incarca,ori sunt episoade fara subtritare,ma intreb de ce naiba am cautat sa vad in avans,iar acum ma enervez aiurea....ufffffffffff
    Va rog sa mai verificati ce postati si sa nu ne amagiti,mai ales pe una ca mine fana si impatitima ptr acest serial...
    Multumesc oricum dl Stoica si astept vesti bune...va rog!

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol