28 comentarii:

  1. Cand apare este ce mai frumos DRAGOSTE , ACTIUNE cel mai bun felicitari si multumim celor care il traduc succes in continuare

    RăspundeţiȘtergere
  2. Super. Asteptam continuarea. Multumim !

    RăspundeţiȘtergere
  3. MULTUMESC DIN SUFLET PT CEEA CE FACETI SI ASTEPT CU NERABDARE CONTINUAREA

    RăspundeţiȘtergere
  4. multumim traducatorilor si d_lui Stoica dar nu sepoate mai repede ?daca stie cineva cate episoade are filmul va rog sa-mi raspundeti

    RăspundeţiȘtergere
  5. foarte frumos acest serial!te tine cu sufletul la gura si te face sa traiesti actiunea o data cu actorii.felicitari tuturor celor ce se ocupa de traducere!astept cu nerabdare continuarea!bravo!!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. ufff!!! ne tineti cu sufletul la gura.Va rog , vrem sa vedem continuarea. Multumim pentru ceea ce faceti.

    RăspundeţiȘtergere
  7. astazi am deschis calculatorul de 6 ori dar degeaba.nu mai am rabdare.va roooooooog......nu pot sa-mi dau seama de ce dureaza atat....macar dati-ne o explicatie

    RăspundeţiȘtergere
  8. de ce dureaza atat ca deja ma lasa nervii

    RăspundeţiȘtergere
  9. Nu sunt fanul serialelor, nicidecum al telenuvelelor..., dar acest serial ma emotionat si ma sensibilizat pana la lacrimi!.. as dori sa-l recomand tuturor ! ...este deosebit si exceptional! M-ar interesa si pe mine, cate seriale sunt, daca se mai lucreaza la turnarea serialelor si in continuarie in acest an 2011, si datorita faptului ca m-am indragostit de personajele principale, as dori detalii despre viata lor de zi cu zi. Multumesc tuturor celor care de la inceputul turnarii, si pina la difuzarea acestui serial ! Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  10. foarte fain filmu ... super

    RăspundeţiȘtergere
  11. de ce nu traduceti filmul mai departe,va roggggg
    abia astept sa-l vad:*:*:*:*:*
    katy

    RăspundeţiȘtergere
  12. va rugam continuati cu traducerea,e asa de captivant incat am statzi si noapte sa il vad...abia astept sa vad continuarea,nu ne mai tineti pe jar...va rugam...personajele sunt exceptionale,asa film nu am mai vazut,incarcat de dragoste,durere...emotionant

    RăspundeţiȘtergere
  13. va ugm este cel mai tare film si voi sunteti super dar va rugam sa il traduceti cat mai repede de ce dureaza atta de mult cine ne poate raspunde

    RăspundeţiȘtergere
  14. cand apar restul episoadelor va rugam mai repede

    RăspundeţiȘtergere
  15. au fost postate de mult episoadele 40 si 41

    RăspundeţiȘtergere
  16. sigur ca sunt postate ep 40 si 41 dar nu au subtitrare in romana,nici macar in engleza.deci,daca se poate sa postati si cu subt.

    RăspundeţiȘtergere
  17. felicitari d-le Stoica din nou ati fost primul.In fiecare zi m-am uitat peste tot dupa continuari dar am ajuns la concluzia ca nu are rost pt ca intotdeauna santeti cel mai ''pe faza ''.M-ati convins.Chiar daca nu imi veti posta comentariul imi ajunge sa stiu ca l-ati citit dvs.Va multumesc din nou pt tot.

    RăspundeţiȘtergere
  18. baieti cum se numeste melodia de canya in film ep 39 aia de zice ca imi arde sufletul ????

    RăspundeţiȘtergere
  19. multumim frumos pentru traducerea episodului,si speram in continuare traducerea cat posibil de repede pentru celelalte episoade.
    andreea

    RăspundeţiȘtergere
  20. Super tare!Felicitari ,dar va rugam traduceti in continuare.

    RăspundeţiȘtergere
  21. ador serialul asta,nu scap nici-un episod .sper sa tina mult episoadele

    RăspundeţiȘtergere
  22. cum pot descarca acest serial te rog mult sa ma ajuti esti singura mea sansa

    RăspundeţiȘtergere
  23. dar de ce vrei sa-l descarci , il poti vedea aici

    RăspundeţiȘtergere
  24. superb film....foarte fain ...finalul e cam naspa ...mai ales privirea DOAMNE SAHNUR...of...of...dar ce bine joaca...

    bine ca taieste SAVAS ca aveam cosmaruri...he he

    RăspundeţiȘtergere
  25. foarte bun filmul(serialul)multumim.asteptam cu nerabdare continuarea.multumim inca odata

    RăspundeţiȘtergere
  26. Aliye Mutlu- Canim yaniyor asta e melodia:X:X:X:X

    RăspundeţiȘtergere

 
Top