25 comentarii:

  1. cind va fi prezenta si traducerea

    RăspundeţiȘtergere
  2. Felicitari pt. continuarea serialului chiar si in limba turca, multumim foarte mult. Multa sanatate si numai bine.

    RăspundeţiȘtergere
  3. offffff
    ce rau e ca nu e tradus...:(:(:(:(
    ce faceti??
    dormiti toata ziua?

    katy va salutaaaaaa:*:*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  4. aha...ma scuzati domnule:D:D

    RăspundeţiȘtergere
  5. poi cine il traduce???ca nu inteleg nik aja....

    RăspundeţiȘtergere
  6. cand urmeaza capitole noi?carmen,spania.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Va rugam sa ne spuneti cand vom avea traduse ep 41 total si restul serialului, suntem nerabdatori. Apreciem mult persoanele care traduc episoadele. Va multumim.

    RăspundeţiȘtergere
  8. va multumim pentru ce ati difuzat pina acum.va asteptam si cu traducerea.

    RăspundeţiȘtergere
  9. Multumim echipei care traduce si asteptam nerabdatori restul serialului 40 si urmatoarele.

    RăspundeţiȘtergere
  10. asteptam traducerea. nu cred ca sunt multi cei care cunosc limba turca.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Apreciem foarte mult acest film serial. Ne plac actorii, jocul lor, muzica, imaginile si evident traducerea. Noi nu reusim sa-l vedem la TV de aceea ne bucuram de aceasta oportunitate. Vrem sa multumim din suflet celor ce ne ofera aceasta bucurie. Sa va dea Domnul sanatate si multe bucurii. Asteptam cu mare nerabdare traducerea celorlalte episoade.

    RăspundeţiȘtergere
  12. de ce nu este tot ep 40?

    RăspundeţiȘtergere
  13. N-am vazut in viata mea un film cu atata suspans si cu o incarcatura emotionala atat de mare. Am devenit dependenta de el asa ca va rog sa postati si restul episoadelor traduse cat de curand posibil deoarece sunt nerabdatoare sa vad finalul povestii de iubire a celor doi protagonisti. felicitari si spor la munca traducatorilor. mii de multumiri!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. asteptam si restul episonului sa fie tradus precum si episodul 41 si 42

    RăspundeţiȘtergere
  15. episodul 40 a fost tradus complet , in curand si celelalte episoade vor fi traduse

    RăspundeţiȘtergere
  16. degeaba va entuziasmati k de la ep 42 incolo nu mai traduce nimeni :((:(:asha am patit si eu k m-am apukt sa vad episoadele si cand devenea mai interesant s-a rupt filmul:)))nu mai traduce nimik..caut peste tot subtitrarea celorlalte episad s nu o gasesec iar mincinosii astia care zic ca va aparea pe nu stiu ce data mint cu nerusinare si ne induc in eroare::((((isi bat joc de noi pe bune!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  17. dap..deci sunt profund dezamagita k nu mai traduce niciun episodde la43 incolo si eu am urmarit pana acum si pe youtube episoadele nesubtitrate deoarece eram thare curioasa sa vad ce se intampla ..am ajuns la ep 49..va doresk vizionare placuta si nervi intinsi la maxim(k o sa-i faceti cand nu o sa intelegeti nimic ca mine)!!!

    RăspundeţiȘtergere
  18. cate episoade sunt????shi va fi un final fericit?tare mult mi-as dori sa fie asa k sunt o mare fana a acestui serial si as ramane dezamagita daca nu s-ar intampla asa..va iubesc mult de tot si astep un raspuns:XX:XX:XX:XXXXXXXX:XX:X:X:X:X:X:X:

    RăspundeţiȘtergere
  19. dc imi scrie CONTINUT RESPINS la ep40? a fost cumva respins filmul? scrie ca a fost inlaturat din cauza nerespectarii termenilor si condiitilor.Ce pot sa inteleg ?......ca nu voi mai putea vedea acest serial senzational pe internet pe acest sait.....DStoica? sper ca imi vei raspunde la aceste intrebari D-nule DANIEL STOICA !

    RăspundeţiȘtergere

 
Top