Dragoste si pedeapsa Episodul 41 VIDEO

| |

Dragoste si pedeapsa Episodul 41 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 41 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 41 VIDEO ONLINE









Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

45 comentarii for "Dragoste si pedeapsa Episodul 41 VIDEO"

  1. pe cand traducerea?

  2. va rog mai repede cu traducerea filmului nu mai avem rabdare raspundetine cand le publicati abia asteptam ce dureaza tat de mult

  3. ai si tu putina rabdare.Eu ma multumesc si cu video dar mai frumos e si cu traducere:)

  4. mai repede cu traducerea va roooooog......... ador serialul asta, dar vreau traducerea cat mai repede. de ce dureaza atat de mult?? nu imi place sa vad fara traducere;(:(

  5. superrrr film iar Savas ,Yasemin si Omer sunt extraordinari.multumim pt traducere

  6. fff tare dar pe cand traducerea ????

  7. nu va suparati cate episoade sunt? este un supar film , l-as vede de 1000 de ori

  8. cand vor aparea subtitrarile pentru episoadele 41,42,43 ??? raspundeti-mi si mie va rog frumos...sau cautati-ma la id-ul : ktigruvl va rog mult de tot

  9. buna iulia , vad ca doar tu te-ai semnat spunem si mie te rog unde trebuie sa intru da vad ep 41 ca nu stiu chiar daca nu e tradus
    multumesc, astept raspuns

  10. cand traduce-ti si celelalte episoade ? la ei deja au ajuns sa transmita ep 44...asteptam raspuns....multumiri celor care traduc

  11. abia astept traducerea .faci treaba buna stoica

  12. pfffff
    cat mai trebuie sa asteptam traducerea???
    id-ul meu : sweet_katy12

  13. Buna!Pe cand postati si traducerea?Asteptam cu nerabdare!

  14. Super film foarte foarte misto astept restul traduceri.

  15. Super film ,sunt nerabdator sa vad ce se va intampla cu SAVAS si YASEMIN oare vor fi inpreuna fericiti sa se bucure de cei doi copilasi.

  16. çok teşekkür ederim size. Güzel ve tatıl bir dizi. neyse, bu dizi filmi çeviren insanlara teşekkür ederim çünkü tüm kelimeleri anlamam. Hızla konuşuyorlar bazen. Cu alte cuvinte, va multumesc pentru acest serial, pentru ca pot sa il vad online. Nu reusesc sa inteleg tot ce spun actorii, asta din cauza ca uneori vorbesc prea repede, de aceea le multumesc si celor care se ocupa de traducere (desi ultimele episoade le-am inteles si fara traducere)Totusi stiu ce presupune o traducere de film. Asa ca va sunt recunoscatoare pentru munca depusa. İyi ki varsiniz. Size güzel bir hafta sonu dilerim. Aurelia

  17. super film. astept cu nerabdare traducerea ep.urmatoare. multumim pt. traduceri.

  18. de ce ati scos partile 3 4 si 5 ca acum 10 minute erau.Va rog d-nule Stoica sa-mi raspundeti

  19. draga Lili nu le-am scos , partile 3,4,5 urmeaza sa fie postate

  20. cand vor fi postate si ele?????

  21. mii de scuze.erau de la ep 40.sant atat de nerabdatoare ca nu mai vad bine

  22. Multumim domnule Stoica Daniel pentru acest film
    Superrrr film

  23. Multumim pentru traduceri insa vorba celor de mai sus...cand vedem si restul episoadelor traduse, pentru ca ardem de nerabdare!

  24. Domnule Stoica, in primul rand va multumim pt tot.
    Spuneti-ne cand putem vedea episodul 41 complet?

  25. In general tot ce e frumos se termina repede,asa vedem pe particele si asteptam mai incet finalul.Felicitari pt film e foarte frumos

  26. Misto film merita vazut ma caiesc ca nu l-am privit de la inceput in schimb sotul a privit zi si noapte.

  27. super super serialul asta. multumim ca faceti tot posibilul sa il urmarim pe site mai repede decat la tv.
    nu stie nimeni cate episoade are?

  28. Intr-adevar asa film frumos nu am vazut niciodata

  29. Foarte frumos filmul! Este primul serial pe care l-am urmarit in totalitate!
    Pe cand traducerile in continuare?
    Va multumim!

  30. asteptam traducerea si celorlalte episoade... e super filmul!

  31. daniel stoica, nu stim cine esti ,da sa iti dea dumnezeu sanatate,ca ne-ai tradus filmul si ne-ai scos din ceata. asteptam si sfirsitul ep.41,42,43 si 44 daca e posibil cit de repede.

  32. asta da film...am pierdut noptii intregi pt el si sa meritat..iar de yasemine si de de savasi le urez succes incontinuare si sa mai faca filme impreuna tot la fel de frumose ca asta...si mai rps cu traducerile dk se poate..ador filmu asta

  33. super filmul

  34. multumim pt tot ce faceti .cand tot ep 41 tradus?

  35. super film.am pierdut multe nopti sa il urmaresc si acum nu mai am rabdare sa vad si urmatoarele episoade traduse, multumim mult pt traduceri si tie Daniel

  36. De ce nu merg ultimele doua parti din episodul 41? Am vazut ca urmatorul episod este postat, chiar daca nu este tradus, dar cu acesta ce se intampla?

  37. Gata, am reusit sa vad si ultimele doua parti din acest episod, multumesc. Acum astept cu nerabdare traducerea pt urmatoarele episoade...pana atunci o sa mai dorm si eu noptile ca in ultima saptamana doar la 2.30-3.00 ma induram sa inchid calculatorul. Faceti o treaba excelenta, multumim!!!!

  38. mah, ase film de cacao n-am vazut de cand a mea mama m-o zamislit

    scoatetil ma ma nu mai scap de mama

  39. mha daca nu iti place nu te obliga nimeni sa te uiti , asa ca ...

  40. de ce nu se poate vedea partea a 5 din ep 41?????
    cand vreau sa il vad imi sp ca acest video este sters.....desi ultima parte merge...va multumesc...si astept si celelalte episoade....este un fiml minunat....felicitari

  41. e un film super dar ce ne facem ca acum nu mai gasim de la ep 43 in sus.am inceput sa le vad de la cap numai sa-l vad pe savas .cind vor aparea si celelalte ep. de la 43 in sus.va rog frumos sa-mi spuneti si va multumesc pentru munca depusa

  42. e super filmu:X
    astept episoadele urmatoare TRADUSE

  43. de ce a fost stersss :(((((((((((((((((

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol