57 comentarii:

  1. vrem si ep 43 va rugam mult

    RăspundeţiȘtergere
  2. asa se termina sau mai sunt episoade???cine ne poate da un raspuns????

    RăspundeţiȘtergere
  3. dc nu ne dati un raspuns???ce-i care se ocupa de acest site?cand apare ep 43 in ce zi a saptamani??/nu ca sa stim si noi cand sa ne uitam???ce este asa de greu??

    RăspundeţiȘtergere
  4. in fiecare marti pe canalul turcesc atv se difuzeaza cate un episod . Deci episodul 43 va fi publicat mircuri pe blog.

    RăspundeţiȘtergere
  5. va multumim frumos!!!este cel mai frunmos serial pe care i urmaresc!!!o zi minunata!!!cd adaugati si subtitrarea la cele 2 ep??

    RăspundeţiȘtergere
  6. atunci cand utilizatorul ASKveCEZAro va traduce episodul , va fi postat aici

    RăspundeţiȘtergere
  7. va rog mai repede cu traducerea... nu mai am rabdare, vreau sa vad ce se intampla cu relatia celor doi indragostiti.:D:D:D:*

    RăspundeţiȘtergere
  8. vrem traducerea cat mai repede va roooog....:*

    RăspundeţiȘtergere
  9. multumim macar asa il vedem pana vine traducera este foarte greu sa nu intelegi ce se vorbeste

    RăspundeţiȘtergere
  10. E CEL MAI TARE SERIAL!!!!!!!!!!!!!!!!1
    VREM TRADUCERE

    RăspundeţiȘtergere
  11. Multumesc mult pentru serial, intradevar este minunat , astept episoadele 41,42......traduse sau cate ori mai fi. Nu vreau sa ma gandesc ca nu este happy end ca daca este asa nu ma mai uit. Nu pot sa cred ca biruieste traditia si nu dragostea. Dupa ce s-a luptat cu toata lumea pentru dragostea lor acum la final sa renunte. Of. of nu!!!!
    Este prea frumnoasa povestea lor sa se termine rau. Silvia

    RăspundeţiȘtergere
  12. imi ziceti va rog unde pot gasi ep 42 tradus in romana?

    RăspundeţiȘtergere
  13. Aici.Nu mai cautati in alta parte ca aici apare cel mai repede va spun sigur.Pana acum si eu il cautam in toate locurile unde mai este tradus dar d-nul Stoica este THE BEST si intotdeauna este primul care il posteaza di secunda 2 de cand apare traducerea.Asa ca fiti fericiti ca ati gasit acest blog fiindca chiar va aflati unde trebuie.

    RăspundeţiȘtergere
  14. multumesc frumos pentru aprecieri LILI ARAD :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. ce bine ca am gasit si episodul 42!Cine imi traduce ce le spune despre bäietel?E sänätos?

    RăspundeţiȘtergere
  16. e super filmul,astep cu nerabdare traducerea si celorlalte episoade.Savas e un dulce precum si Yasemin. Multumim celor care traduc si tie Daniel

    RăspundeţiȘtergere
  17. Va multumim pentru tot ce faceti ca sa putem urmari acest serial extraordinar.

    RăspundeţiȘtergere
  18. cate epsiaode sunt??un raspuns rapid va rog!!! :((

    RăspundeţiȘtergere
  19. Buna Daniel, iti multumim frumos ca faci un gest asa frumos si ne raspunzi si la intrebari dar as prefera sa nu mai raspunzi la toata lumea si sa traduci mai repede ep 42,43,44,45. Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  20. felicitari dl stoica .asteptam in continuare traducerile.sunteti cel mai bun

    RăspundeţiȘtergere
  21. Acest serial m-a captivat.Nu mai mananc, nu mai dorm, doar ca sa vad acest serial, pana la sfarsit. Nu mai am rabdare. De aceea, va rog sa-mi spuneti unde gasesc continuarea la episodul 42-2/5, s.a.m.d, cu subtitrare. Multumesc mult.

    RăspundeţiȘtergere
  22. e tradus ep 42 tot? eu am vazut numai o parte de 18 min. daca da unde da-mi un link va rog!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  23. HAI CU TRADUCEREA EP 42 PARTEA 2...EP 43 44 45 SUNTETI SUPERI TARI

    RăspundeţiȘtergere
  24. va rugam, taduceti si partea 2-3-4-5 la ep.42.suntem tare nerabdatori sa vedem cat mai repede. va multumim si speram ca nu cere imposibilul. asteptam cu mare nerabdare.

    RăspundeţiȘtergere
  25. nu vreau sa fiu rea, dar degeaba tot presati oamenii sa traduca mai repede. un episod din turca in romana se traduce in aproapre 10 ore.. mie nu imi ia mai putin de 8 ore in conditiile in care traduci doar dupa ce auzi, nu si dupa script.. asa ca aveti mai multa rabdare. daca tot spuneti sa traduca mai repede, sincer nu se va schimba nimic. si cei care traduc sunt tot oameni. sabırlı ol! (aveti rabdare) Aurelia

    RăspundeţiȘtergere
  26. un serial super .de mult nu mai m-am uitat, cred ca de 4ani, la un serial.acesta m-a captat tare de tot va multumim si astep ca toti ceilalti urmatoarele traduceri

    RăspundeţiȘtergere
  27. multumiri pentru traducatori :Lexia si
    Betty.

    RăspundeţiȘtergere
  28. Un serial super!!! Nu am crezut niciodata ca voi aprecia atat de mult un film turcesc! Bravo lor! Mi-am schimbat total parerea despre turci si despre Turcia!! O voi vizita cat de curand....
    Dl Stoica, felicitari pentru ceea ce faceti... Astept traducerea!

    RăspundeţiȘtergere
  29. cine a tradus ep 42?daca e domnul Stoica Daniel mii de multumiri!!!chiar va ganditi la noi.Acum abea astept ep 43

    RăspundeţiȘtergere
  30. cand apar postate urmatoarele episoade?

    RăspundeţiȘtergere
  31. mestere esti beton cu traducerea.bravo ..........si filmul e extraordinar.

    RăspundeţiȘtergere
  32. scz vreau sa intreb si eu ceva... doar atatea minute is din ep 42?
    sau inca nus toate partile?? ms:* si stima celor care subtitreaza, super frumos filmul:*

    RăspundeţiȘtergere
  33. cum pot sa vad ep 42?e super filmul

    RăspundeţiȘtergere
  34. este un serial de millioane.un regizor f bun,si actori minunati .jos cu palaria

    RăspundeţiȘtergere
  35. parca ne dati cate o pastiluta ca sa nu murim . doamne ce emotii pana la urmatoarea traducere

    RăspundeţiȘtergere
  36. poate trasduceti mai repede .....stam cu sufletul la gura ......mai ales ca v-a fi rapit copilul , felicitati si va multumim cea ce faceti pt noi .

    RăspundeţiȘtergere
  37. cum v-a fi rapit omer?de cine?...

    RăspundeţiȘtergere
  38. cand se dau urmatoarele episoade adica de la 43 mai departe?

    RăspundeţiȘtergere
  39. dar cind v-a fi postat ep 42 4/5 si 5/5?...yavuz e un idiot...nu inteleg ce urmareste el de fapt....dar cite episoade are filmul?...

    RăspundeţiȘtergere
  40. hai cu traducerea la ep 42 4/5,5/5

    RăspundeţiȘtergere
  41. oare de cate ori trebuie sa va fie explicat faptul ca nu d-nul Stoica traduce filmul ca deja m-am saturat eu de cate ori v-i s-a spus.Intelegeti o data ca el doar posteaza ep.gata traduse nu mai presati atat bietul om ca il inebuniti de cap si mai vedeti ciuciu.Aveti rabdare sa apara traducerea si va garantez ca in sec. 2 va fi postata si de d-nul Stoica.Mai bine sa-i multumim pt ceea ce face pt noi.

    RăspundeţiȘtergere
  42. nu eu traduc episoadele , ci ASKveCEZAro , asa ca multumitii lui.

    RăspundeţiȘtergere
  43. ce bine ar fi daca domnul stoica ar posta si ep 43, 44, 45 si cate or mai fi nuj...sa fie traduse k am cautath astazi toata ziua si nu am gasit numik dekt versiune de pe youtube care nu este tradusa:(( ce nashpa thare mult as vrea sa vad finalul va rog sa-mi sp shi mie cand vor fi afisate si celelalte episoade traduse,adik pe ce datha???astept un rspuns cat mai repede posibil!!!!va roggggg:*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  44. pana la urma filmul are happy end sau nu ? ast rasp cel mai tare site dar faceti ceva cu episodul 42-- 3/5 ca nu imi apare ms mult ast rasp

    RăspundeţiȘtergere
  45. as vrea sa va intreb pana la urma cand apar subtitrarile de la episodu 42 in sus astept rasp va rog mult si as mai vrea sa stiu si cate episoade are ms cel mai tare site

    RăspundeţiȘtergere
  46. unde este postat episodul 43 ?...va rog raspundeti . ms

    RăspundeţiȘtergere
  47. Super film...astept ep.43 tradus...multumim tuturor...regizorului... actorilor care sunt minunati...mi-as dori sa-i vad in realitate..sunt minunati...Savas, Yasmine!

    RăspundeţiȘtergere
  48. aici am descoperit cel mai frumos serial multumim Stoica Daniel

    RăspundeţiȘtergere
  49. de ce nu se mai traduce filmul de la episodul 43 şi se dă doar un simplu rezumat? sper că se vor traduce şi celelalte ca până acum!!!oricum super filmul!

    RăspundeţiȘtergere
  50. va rog mult cand mai faceti traducerile la film multumim frumos?

    RăspundeţiȘtergere
  51. unde gasesc si eu ep45 tradus?

    RăspundeţiȘtergere
  52. de ce am reusit sa vad ep 44 tradus sapt trecuta si acum nu mai pot sa il vad?? puteti sami explicati ca nu mai inteleg nimic!!! foarte foarte frumos filmul nici eu nu mai maninc nu mai dorm nu ma mai uit la altceva decit la film!!! il caut mereu!!

    RăspundeţiȘtergere
  53. episodul 44 a fost sters pe site-ul in care a fost incarcat pentru ca incalca drepturile de autor.

    RăspundeţiȘtergere

 
Top