54 comentarii:

  1. ce mult e pina miercuri,tradus pe cind apare?

    RăspundeţiȘtergere
  2. tradus nu stiu , probabil peste o luna

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna Daniel ep 44 cand apare?si de ce se da asa greu traducere?
    ast un rasp de la tine.

    RăspundeţiȘtergere
  4. cum scrie si in articol daca ai citit , episodul 44 va fi publicat miercuri

    RăspundeţiȘtergere
  5. Cand apare urmatrul episod ,si traduse?:D

    RăspundeţiȘtergere
  6. urmatorul episodul va aparea miercuri 16 februarie

    RăspundeţiȘtergere
  7. De ce a disparut ep 44?
    cand il putem vedea, chiar si fara traducere?

    RăspundeţiȘtergere
  8. Episodul este incomplet , cand o sa fie tot? traducerea pe cand? va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  9. buna Danile ep 45 cand apare?

    RăspundeţiȘtergere
  10. Buna Mihaela , episodul 45 va fi postat miercuri 16 februarie

    RăspundeţiȘtergere
  11. POATE REUSITI VA ROG SA AFLATI CATE EPISOADE MAI SUNT CA TARE NE MAI TIN IN SUSPANS DACA VOR RAMANE IMPREUNA!MULTUMESC

    RăspundeţiȘtergere
  12. Vreau sa se marite Yasemin cu Yavuz si sa faca 3 copii si pe omer sa l duca la Savas acasa,

    RăspundeţiȘtergere
  13. MULTUMIM PENTRU ACESTE EPISOADE DAR TARE GREU ESTE SA URMARIM IN FIECARE MIERCURI DOAR CATE UN EPISOD OBISNUITA SA VAD CAT MAI MULTE IN FIECARE ZI.CAM CAND TRADUCEREA LA ULTIMELE EPISOADE?

    RăspundeţiȘtergere
  14. sa inteleg ca o sa avem in fiecare miercuri cite un episod?E bine si asa decit sa stam dupa kanal D,dar partea 1 din episodul 44 unde este?il vreau complet.Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  15. cine stie sa faca un rezumat la ep 44

    RăspundeţiȘtergere
  16. eu am vazut episodu 44 intreg de la cap la coada pe youtube inainte sa il posteze aici as ruga sa se ia mai intai lincul de pe youtube unde este filmul intreg si sa se posteze aici adica ar fi mai bine nu ar mai fi pe atatea parti....oricum bafta sunteti buni dar daca sar putea mai repede cu traducerea.... ca noi nu stim limba si ne uitam ca si p...i la fil ca nu intelegem decat cuvintele de baza:)))) bafta

    RăspundeţiȘtergere
  17. e foarte frumos filmul si pina la urma daca urmaresti 44 de ep,ajungi sa intelegi actiunea foarte bine o sa invatam turca de dragul filmelor turcesti,o rugaminte la domnul Stoica poate ne posteaza si alte filme turcesti cu eroul nostru "Savas" in rolul principal.FELICITARI PT TOT

    RăspundeţiȘtergere
  18. rog si eu sa mi se zica unde pot vedea ep 42 va rog mult ioana ast un raspuns

    RăspundeţiȘtergere
  19. Buna seara, eu numai inteleg nimic am vazut acest serial pana la episodul 43 vad ca se gaseste si episodul 44 dar nu il vad tradus desi in comentariile de mai sus se spune ca pe data de 16.02.2011 va fis tradus si suntem in data de 20, eu nu il gasesc daca ma poate ajuta cineva cu o explicatie va rog.
    Multumesc frumos.
    A si multumesc celor care se ocupa de tot ceea ce trebuie facut pt ca acest film sa il putem vedea mai repede decat la televizor.

    RăspundeţiȘtergere
  20. vreau sa stiu dak este tradus episodul 43? EU NU AM REUSIT SA-L VAD.Va rog raspundeti-mi si mie.MULTUMESC

    RăspundeţiȘtergere
  21. cand apare episodul 44 tradus?

    RăspundeţiȘtergere
  22. NU SUNT TRADUSE EP. 44,45, ETC.
    CAND LE DATI TRADUSE

    RăspundeţiȘtergere
  23. dar 43 unde l-ati gasit tradus? va rog frumus cine stie si la vazut sa ne spuna si noua.

    RăspundeţiȘtergere
  24. draga doamnelor eu am renuntat demult sa ma mai uit pe net la dragoste si pedeapsa sunt neseriosi am vazut atatea episoade inainte si acum pauzadar nui nimic astept si o sa para la tv daca erau firma serioasa nu ne lasau cu ochii in soare asa ca eu va sfatuesc sa asteptam acum sa apara ep 43 tradus la tv

    RăspundeţiȘtergere
  25. Multumesc Daniel , pentru episoadele postate aici , astept traducerea .Bafta !

    RăspundeţiȘtergere
  26. Poate reuseste cineva sa ne faca si la acest episod un rezumat asa cum s-a facut si la episodul 43!Multumim celui sau celor care au depus acest efort si asteptam si alte rezumate!!!

    RăspundeţiȘtergere
  27. multumesc celor care sau gandit la noi , si au inceput din nou traducerile.multumesc si va iubesc

    RăspundeţiȘtergere
  28. dl.Stoica puteti macar sa ne spuneti cand puneti ep.44 tradus?sa nu mai intru de 50 de ori pe zi sa verific!ca ma uit asa la ele netraduse....si pierd vremea nu ma pot abtine sa nu ma uit:((

    RăspundeţiȘtergere
  29. Aiurea sa citesti intai ce se intampla si pe urma sa privesti niste imagini si sa-ti inchipui ca se intampla si ce ai citit sau sa te uiti si sa iti faci 1000 de scenarii din ce vezi si din cum ti se pare ca suna vorbele lor:)) si pe urma sa citesti rezumatul . Oricum ai dao e sincer de cacao si cred ca singurul rezultat e ca se pierde farmecul unui serial care altfel te introduce intr-o lume diferita de a noastra ...

    RăspundeţiȘtergere
  30. peste cit timp va aparea episodul 44 tradus?

    RăspundeţiȘtergere
  31. bine bine dar video de ce nu se vede filmul si apare doar subtitrarea?

    RăspundeţiȘtergere
  32. daniel te rog frumos da-mi si mie un raspuns ca inebunesc asteptand....cat mai trebuie sa asteptam ptr.traducerea ep 44??te rog din suflet da-mi un raspuns.oricum esti um dragut ca m-ai facut fericita traducand acest serial.multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  33. va rog mai repede traducerea ep 44

    RăspundeţiȘtergere
  34. cand apar celelalte episoade traduse?

    RăspundeţiȘtergere
  35. Cred ca pana la urma tot turca o intelegeti mai bine cu totii/toatele, ca vad ca romana nu prea. Va spune acest om de saptamani intregi. Serialul a aparut mai tarziu la noi, de-aia au reusit sa traduca atatea episoade atat de repede. La un moment dat, au aujuns pana la ce difuza televizunea turca, de-aia intarzie atat de mult. Ne-a spus de-atatea ori ca traducerea si subtitrarea unui film inseamna mult de lucru. Nu mai criticati, faceti voi rost de film daca nu sunteti multumiti/multumite.

    RăspundeţiȘtergere
  36. cred ca pana la urma imi iau gandul de la acest serial.am asteptat atat de mult ca sorin sa ne dea un semn incat m-am plictisit.sincer.am sa astept pe kanald sa se ajunga la episodul 44 ca vad ca aici nu sant sanse. SORY.....

    RăspundeţiȘtergere
  37. stiu k este mult de munca dar nu trebuia sa va apucati de o treaba dak nu va stiti in stare sa faceti ceva....oricum eu am lasat-o moarta

    RăspundeţiȘtergere
  38. uraaaaa!!!! am vazut 18 min dupa o luna!!!!!eu cred ka am o solutie sa platim traducerea! o fi posibil?

    RăspundeţiȘtergere
  39. cand este gata tot episodul 44 de tradus?

    RăspundeţiȘtergere
  40. lasati-l in pace pe domnul STOICA DANIEL ca nu are nici o vina . Nu v-a spus ca nu traduce el serialul ? Ce e asa de greu ? Punrti-va in locul lui va comvine?

    RăspundeţiȘtergere
  41. eu doar am intrebat, nu i-am facut nimic d-nl Stoica Daniel si am presupus ca nu domnul traduce episoadele! Asa ca stai linistita draga.....

    RăspundeţiȘtergere
  42. va ROGGGGGGGGGGGGG sa-l traduceti

    RăspundeţiȘtergere
  43. ce repede ati pus 3 parti.......ce mai era dak le taducea si pe celelalte 2?offff:((SANT F.TRISTA DIN CAUZA ACESTUI SERIAL imi las copii nemancati sa ma uit !!!!las totul balta pt.SAVAS :)))

    RăspundeţiȘtergere
  44. unde sunt celelate parti imi spune si mie cineva

    RăspundeţiȘtergere
  45. Mii de multumiri celor care se ocupa cu traducerea si postarea pe net a serialului.Dar in ritmul asta cei de pe kanalD o sa o i-a inainte cu difuzarea serialului.Inca o data mii de multumit.Sunte-ti de admirat pt ceea ce faceti.Spor la treaba.Asteptam si urmatoarele episoade.Va multumim pt efortul depus.

    RăspundeţiȘtergere
  46. nu stie nimeni cate episoade sunt. luni va fi la atv turcia ep 53. au anuntat ca serialul se va termina in iunie . inca se filmeaza.

    RăspundeţiȘtergere
  47. Dc ati sters episodul 44?

    RăspundeţiȘtergere
  48. episodul a fost sters de cei cere l-au incarcat , nustiu din ce cauza , dar incercam pe cat posibil sa rezolvam aceasta problema.

    RăspundeţiȘtergere
  49. marin mocanu29 mai 2011, 21:50

    va rog frumos cum se numeste melodia de pe fundal cand se intalneste sahnur cu omer si savas pe banca ???? va rog mult... add marinmocanu14@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere

 
Top