Dragoste si pedeapsa Episodul 47 VIDEO

| |

Dragoste si pedeapsa Episodul 47 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 47 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 47 VIDEO ONLINE



PRIMA PARTE



A DOUA PARTE




A TREIA PARTE






A PATRA PARTE



A CINCEA PARTE




A SASEA PARTE




......................................................................................................................


Partea 1

Partea 2

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

13 comentarii for "Dragoste si pedeapsa Episodul 47 VIDEO"

  1. D STOICA imi pute ti spune si mie va rog cand v om vedea ep 47? Dar subtitrarile? Va rog mult sa imi raspunde ti. Multumesc foarte mult.

  2. episodul va fi postat miercuri 2 martie

  3. Va rog mult stiti ceva de subtitrare D STOICA. Astept un raspuns. Indiferent care va fi acesta. Va multumesc mult.

  4. astept cu nerabdare in continuare noile episoade, am inteles ca nu stiti cate episoade sunt,

  5. serialul se termina in Turcia in luna iunie

  6. Salutare!Cer scuze daca deranjez cu intrebarile mele.,As dori sa vad serialul "ASI"cu Murat Yildirim Si "Furtuna"unde joaca impreuna cu sotia sa:-)Daca aveti posibilitatea chiar va rog mult!!!??Daca nu puteti imi scrieti???VA ROG!!!LIUBA Moldova.

  7. CUM COPII FILMUL DRAGOSTE SI PEDEAPSA ? STIE CINEVA ?

  8. Buna seara ne puteti spune cand va aparea ep.47 , dar traducerea ep.43-47.
    Cine ne poate raspunde.
    O seara buna, Iuliana

  9. asteptam mult traducerea

  10. te rugam sa puii subtitrarile la restu episoadelor

  11. vor fi postate cat de curand posibil

  12. chiar nu stie nimeni defapt cate episoade are filmul?

  13. Domnule Stoica Daniel,imi spune-ti va rog cate episoade are Dragoste si pedeapsa,va multumesc

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol