Dragoste si pedeapsa Episodul 51 VIDEO

| |

Dragoste si pedeapsa Episodul 51 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 51 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 51 VIDEO ONLINE



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

25 comentarii for "Dragoste si pedeapsa Episodul 51 VIDEO"

  1. nu stiu unde pot sa vad episodul 51 :( help!

  2. episodul 51 va fi postat pe 30 martie

  3. este un serial deosebit merita de vazut

  4. Buna seara,

    Vreau sa va multumesc pentru efortul depus in postarea episoadelor Dragoste si pedeapsa.
    Am o singura intrebare la dumneavoastra - cand am putea vedea si episoadele traduse de la 44 - pana la 51 pe care am inteles ca o sa-l postati in 30 martie....sau macar un rezumat asa cum am vazut la 2 episoade.
    Nu intelegem mare lucru daca nu sunt traduse. Va multumesc si o seara placuta

  5. Este un film super, in fiecare zi intru pe net pentru a mai afla cate ceva despre episoadele care urmeaza, astept cu nerabdare ce va mai urma.Stie cineva totusi cate episoade are acest serial??????????/ Dl. Stoica miiiiiiiiiiii de multumiri pentru cea ce faceti. JOS PALARIA

  6. Mi-as dori sa aiba serialul macar 100 de episoade , atat de mult imi place. Va multumesc mult domnule Stoica pentru efortul dumneavoastra de a-i face pe altii fericiti .Adica si pe mine .

  7. miiiiii de multumiri pt munca depusa.

  8. Absolut deosebit serialul, astept cu nerabdare episoade noi...multumiri d-lui Stoica pt efortul depus!

  9. marinela or.balan

    va rog sami spuneti unde pot sa urmaresc si eu epis.51 pliz va multumesc mult de tot

  10. STITI CUMVA DACA APARE IN SEARA ASTA EP 51?

  11. am inteles ca episodul 51 va fi difuzat luni la turci stiti ceva ?

  12. da asa am citit si eu pe site-ul postului atv

  13. va multumesc. si cand putem vedea episodul 51?

  14. Am incercat marti seara sa vad episodul transmis de postul atv si nu au transmis nimic .Pentru ca nu inteleg o boaba turceste spuneti-mi va rog,stiti cumva daca s-a schimbat ziua de difuzare a serialului? va multumesc!

  15. episodul 51 se difuzeaza pe ATV luni 04.04 la ora 20 ,00

  16. salut! pana la urma episodul 51 a aparut pe undeva?
    multumesc.

  17. scuze,ca deranjez dar asi dori sa stiu cand apare ep. 51.va multumesc mult pt. antelegere.

  18. te rog ffff foarte mult ,sa postezi si traducerea si daca ai putea sa ne spui cand apare ep.52

  19. ep.52 apare la turci ( atv ) luni la ora 20,00

  20. ...multumiri pentru serial ,dar din pacate speranta de al vedea asa cum trebuie este tot sa asteptam sa-l vedem la KANAL D...pe aici ba nu are subtitrare,ba nu e tot ,ba nu stiu ce-i mai lipseste...te uiti ca mata in calendar daca nu e tradus..pacat de film ,este exceptional

  21. unde pot vedea ep 53 subtritrat?va multumesc!

  22. cand bagati subtritarea la ep 51? multumesc

  23. va rugam mult de tot bagati subtritarea la ep 51, si 52 pt ca deja au fost difuzate la kanal D, si nu am reusit sa il vedem, si suntem foarte nerabdatori sa il vaedem, va rog mult sa faceti tot posibilul pt al subtrita. Va multumesc din suflet

  24. si partea a doua???????????

  25. va rugam frumos daca puteti sa bagati si partea a doua a filmului, pt ca asa nu mai intelegem nimic, am vazut ca episodul 52 este tradus, dar daca nu vedem partea a doua la ep.51 nu prea intelegem. Va multumesc frumos si astept cu nerabdare sa puneti si partea a doua a filmului daca puteti cat de curand. inca o data mii de multumirii.

Adaugă comentariul tău

Vă rugăm să comentaţi la obiect, legat de conţinutul prezentat in articol