19 comentarii:

  1. de ce nu mai postezi tu serialul k il postai in intregime acolo nu sunt toate sper sa ne dai si prospectul de la 51 k de obicei thankyou

    RăspundeţiȘtergere
  2. buna ziua, cand veti posta episodul 52 ? si totodata cand veti posta la episodul 51 rezumatul la episod ?
    multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  3. multumim foarte mult pentru acest film.vrem si traducerea daca se poate.

    RăspundeţiȘtergere
  4. va rog sa-mi spuneti si mie cand o sa apara ep. 52,va multumesc mult .

    RăspundeţiȘtergere
  5. rezumatul la 51 pe knd? ms. k ai postat 51 cum ne ai obisnuit ms.... asteptam 52

    RăspundeţiȘtergere
  6. D-l Stoica ce fac bulgarii,someaza ca am luato din loc cu acest serial vrem traducerile de la ep 45 in sus,oricum va multumum frumos pentru treaba pe care o faceti si fortati bulgarii .

    RăspundeţiȘtergere
  7. Buna Daniel!Indraznesc ca prin intermediul tau sa-i spun LA MULTI ANI lui Murat Yildirim (maine implineste 32 ani) din partea tuturor romanilor care urmaresc cu sufletul la gura demonstratia de mare profesionalism pe care o face in filmul Dragoste si pedeapsa!Iar tie iti multumesc din inima pentru efortul tau dar si pentru inspiratia de a alege pentru noi acest film ! Elena

    RăspundeţiȘtergere
  8. Am vazut ca ati anuntat 55 de episoade. Cifra este intamplatoare sau aveti informatii ca atatea episoade ar avea serialul? Va rog mult sa imi dati si mie un raspuns! Va multumesc mult!

    RăspundeţiȘtergere
  9. nu stiu cate episoade are, inca se filmeaza

    RăspundeţiȘtergere
  10. Un sincer "LA MULTI ANI" lui Murat Yildirim pt ca astazi implineste 32 ani, din tot sufletul numai bine, astept sa-l mai vad si in alte roluri, felicitari din inima!!!! .....si nu in ultimul rand, multumim Daniel!

    RăspundeţiȘtergere
  11. ati zis ca ep 52 il postati pe data de 12....inca nu este , ce s-a intamplat, cand il vedem?

    RăspundeţiȘtergere
  12. un sincer calduros,la multi ani,,lui domn.actor murat yldimir si toata admiratia mea .....toate cele bune.nu an ultimul rand multumesc domn. daniel,pt. tot cea ce face pt noi......

    RăspundeţiȘtergere
  13. de ce sp ca va fii postat ep 52 pe data de 12.03 si inca nu la-ti postat?Postati o data fixa ca sa stim si noi.

    RăspundeţiȘtergere
  14. "Anonim",mai ai tupeul sa si comentezi??o echipa intreaga de oameni se straduieste pt noi sa putem vedea filmul si nici asa nu esti multumit??il vedem gratis,calitate buna,neintrerupt...de ce nu te ocupi tu sa postezi episoadele in continuare cu tot cu subtitrari??il platesti cumva pe dstoica pt munca depusa de iti permiti sa-l iei la rost??

    RăspundeţiȘtergere
  15. Nu stiu ce se intampla dar au disparut episoadele 40-44 cu singura precizare ca nu au fost respectate nu stiu ce conditii! As vrea sa stiu daca ele vor fi postate din nou (mai ales ca de la ep.44 incolo asteptam si subtitrarile)sau s-ar putea sa mai dispara si altele !Astept un raspuns!Multumesc mult lui DANIEL STOICA pentru tot! Elena

    RăspundeţiȘtergere
  16. multumim pt ce fc pt noi,dar ce se intimpla cu traducerea scrisa,macar asa intelegem si noi ce se intimpla,sa inteleg ca nu mai avem parte nici de acest rezumat? e super filmul.da-ti un raspuns va rog.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Buna! Nu am urmarit acest serial la tv,desii am auzit ca este un serial f.bun! Din curiozitate l-am cautat pe net si l-am gasit aici!Pot sa-ti spun ca am urmarit la intexitate maxima 52 de episoade ,datorita tie,ptr ca le-ai postat aici si vreau sa-ti multumesc ptr asta,dar cand am ajuns la 53 m-am intristat...numai este tradus..!! La naiba,nu stiu o boaba turceste,asa ca te rog ajuta-ma sa vad si celelalte episoade titrate daca tot m-am aventurat sa-l vad!! Multumesc frumos si multi pupici!

    RăspundeţiȘtergere

 
Top