16 comentarii:

  1. marinela din balan21 iunie 2011, 16:50

    pe cand va aparea ep. 62 o seara buna .....

    RăspundeţiȘtergere
  2. am anteles ca pe 27 il pun si ca sunt 84 de episoade ....e asa?

    RăspundeţiȘtergere
  3. stimate domn,va rog din tot sufletul sa dati subtitrarea episoadelor pt ca ne-ati facut foarte curiosi,dar in acelasi timp sunt si dezamagita pt ca nu putem sa vedem in continuare actiunea filmului.Am tot cautat o posibila traducere,dar nu am gasit.....

    RăspundeţiȘtergere
  4. buna ziua d stoica puteti sa imi spuneti cand apare ep 62? astept raspunsul dumneavoastra. multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Acesta este ultimul episod al filmului? Asa se va termina?

    RăspundeţiȘtergere
  6. sunteti cei mai tari....adoooor filmul acesta...parca s-a terminat ceva si pt mine...va multumim d-le ca ne-ati tinut la curent cu toate episoadele

    RăspundeţiȘtergere
  7. EU AM GASIT UN ALT CANAL CARE SPUNE CA SUNT 84 DI EPISOADE....

    RăspundeţiȘtergere
  8. de ce sa terminat!!!!!!!!!!!!!!!!!:((:((( iubeam mult acest film era o parte din mine

    RăspundeţiȘtergere
  9. va rog imi spuneti cum se numeste melodia de la final a mai dat'o shi pe la ep 30 shi ceva shi am cautat'o mult dar nu am gasit nimik... :((

    RăspundeţiȘtergere
  10. nu stiti cum s numeste melodia de la sfarsit ?

    RăspundeţiȘtergere
  11. Melodia de la sfarsit este istanbul saklasın bizi - kıraç
    http://www.youtube.com/watch?v=OFuuTP_mmnw

    RăspundeţiȘtergere
  12. deci astai cel mai tare fil pe care l-am vaz vrodataa...
    multe multumiri dnl D Stoica..

    RăspundeţiȘtergere
  13. super filmul..nu am cuvinte...

    RăspundeţiȘtergere
  14. va multumesc din sufletul pt. tot efortul pe care l-ati depus. kelly

    RăspundeţiȘtergere

 
Top